Curs Marketingul institutiilor de cultura, 24 - 28 mai 2010 Anunţ Educaţie din Bucureşti
Abilitatea de a planifica, promova, implementa şi evalua programe şi strategii de marketing reprezintă o condiţie sine qua non pentru succesul oricărei organizatii, indiferent de natura acesteia şi, implicit, şi pentru instituţiile publice, fundaţiile şi asociaţiile care activează în mediul cultural.
Programul Marketingul institutiilor de cultura se adresează atât persoanelor care îşi desfăşoară activitatea în departamente de Relaţii publice sau Marketing, precum şi tuturor celor implicaţi în planificarea, implementarea, promovarea şi evaluarea activităţilor culturale, indiferent de experienţa acestora.
Conţinut tematic:
* organizaţiile culturale româneşti în context naţional şi internaţional,
* analiza situaţiei curente, a mediului intern şi extern,
* segmentarea pieţei,
* poziţionarea brand-ului şi utilizarea elementelor de identitate organizaţională,
* elaborarea ofertelor culturale pentru grupurile ţintă identificate,
* strategii şi tehnici de comunicare (ATL, BTL),
* conceperea mesajelor,
* utilizarea instrumentelor şi canalelor de comunicare a activităţilor culturale (tradiţionale şi online),
* alcătuirea planului de acţiune,
* stabilirea şi aplicarea metodelor de evaluare,
Competenţe dobândite de participanţi:
La sfârşitul programului participanţii vor avea capacitatea să aplice instrumentele, metodele şi tehnicile de marketing asimilate de-a lungul celor 5 zile de curs, în vederea elaborării unor planuri de marketing adaptate domeniului de activitate al organizaţiilor pe care le reprezintă.
Traineri:
1. Carmen Dobre, Specialist Comunicare si PR in cadrul Serviciului Schimb International din cadrul Bibliotecii Academiei Romane (studii superioare de profil, Master in Comunicare si PR, formator autorizat)
2. Alexandra Zbuchea, Lect. univ. dr. in cadrul Facultatii de comunicare si Relatii Publice din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative,
3. Angelica Iacob, Sef Birou Educatie in cadrul Departamentului Educatie, Comunicare, Proiecte Culturale, Marketing din cadrul Muzeului National de Arta al Romaniei (studii superioare de profil, Master in Management Cultural)
4. George Cristescu, designer WEB.
Pentru grupe de minim 15 participanti CPPC acorda o reducere de 10%.
Tarif: 800 lei
Expert Consultant Ioana Ghenciu
Coordonator program Marketing cultural, Comunicare in limba engleza
Restaurare & Conservare patrimoniu national mobil si imobil
Tel: 021/310.08.15,
Mobil: 0788.371.254
Fax: 021/310.08.16
Web: http://www.cppc.ro/files/formare/patrimoniu/marketing.html